Saturday, August 22, 2009

Selamat menyambut bulan Ramadan!

Saturday, August 22, 2009

Assalamualaikum.Alhamdulillah,tahun ni aku masih diberi peluang untuk bertemu dgn bln yg mulia ni,bulan ramadan.Ramadan,bulan yang mulia,pahala ibadat berlipat ganda.Aku berazam,tahun ni aku bukan hanya setakat menahan lapar & dahaga,tp cuba untuk mndkatkan diri dgn-Nya.1 Ramadan aku sambut d rmh.sudah dkt sebln lebih x balik rmh ni.rindu la jg.he3.cuti seminggu.balik ja skola,terus ada TRIAL MARA.takutnyaaaaa...SPM pn da dkt ni.9 subjek,9 homework.huhu.tp,bagus la juga,at least ada juga aku menghadap buku.xla depan komputer ni ja kn.nnti keputusan trial teruk,xda harapan la aku mau dpt spc.hari tu pratrial aku pn x berapa bagus.huhu.3A5B1C.teka apa dpt C?mesti la biology.haha.itu2 juga la subjek yang aku x dapat pick up.dekat dgn SPM ni,life kinda busy.bak kata jabatan math,"tiada hari tanpa latihan...".huhu.kejayaan mesti ada pengorbanan.jd,aku telah tetapkan,klu d asrama,aku akan off phone aku weekdays.simkad disimpan dgn rumate ku yang tersyg.aku on weekend ja,tu pn untuk memudahkan family aku contact.nanti dorg rindu pula dgn aku (konon..padahal mau minta lawat).ha3.tp,itu tyme d asrama ja la,d rumah lain cerita.hehe.sebulan aku x post apa2,banyak juga yg terjadi dalam hidup aku ni.kehidupan semakin sibuk,tapi aku masih dapat mengawalnya la.ada juga benda yang wat aku sedih kebelakangan ni.tp,apa boleh buat kn,hidup mesti diteruskan.aku pun sudah dapat phone baru dari papa aku.he3.erm,hari tu aku ada contact someone yang mmg lama sudah lost contact.rupa2nya,dia tukar number.so,aku pn cuba la contact dia.aku ingt dia lupa sudah aku.terkejut aku,rupanya dia ingt juga n selalu buka blog ni.sampai kn dia tau aku ada beli jam baru,siap dgn warna jam tu pn dia tau.terharu juga la aku.huhu.dia ckp,dia xmau ganggu aku sbb spm (xtau la bleh terima ka x alasan dia ni).xpa la.at least aku tau yang dia lum lupa aku.he3.kalau dia baca post ni,siap ko kalau ko lupa aku.he3.untuk kawan2 seangkatan form5,jangan lupa siapkan krja rumah.jangan ponteng puasa tau!until next post.

No comments:

uniqueinterference © 2014