Thursday, September 24, 2009

Duit raya??

Thursday, September 24, 2009
Bagi kamu duit raya penting x tyme aidilfitri ni?huhu.bagi aku,sbenarnya x la penting sangat.tu sekadar adat kan.bersedekah.lain tempat lain.macam ada satu tyme tu,aku raya kg ummi aku,d keningau.satu kg tu kami pergi,tp makanan ja masuk perut.masuk poket langsung x da.dpt disimpulkan,d kg tu,pemberian duit raya bukan mnejadi kebiasaan.selalunya golongan remaja la yg excited dpt duit raya ni kunun (alamak,aku la tu..harhar..).org kerja x dpt sda,budak2 plak bukan pndai guna duit sngat pun kan.dorang masuk tabung ja.huhu.remaja plak len.macam2 la mau d beli bila sda dpt duit kan?hehe.berbalik pada diri aku,banyak jg fulus aku dapat tahun ni. :) hehe.pastu,ada lg sumone janji mau bagi aku duit raya.akan ku tuntut.hehe.


sebaik2nya,berjimatlah guna duit raya tu.jangan beli bnda x perlu sngat.k? :)

No comments:

uniqueinterference © 2014