Sunday, January 3, 2010

1st post for 2010..

Sunday, January 3, 2010
Salam.aku p tngok avatar dgn my mom sabtu lalu.first2 kami mau tngok tyme 1st jan bah tu.mau celebrate la kunun.haha.tp,xda masa yang sesuai.jam 11.40 mlm ja.lmbat sangat.so,esk nya (without planning),kami pn p cp,pas mom aku balik kerja.tiba2 ja mama aku ckp,

mama:mau pegi tngok avatar?last la ni,sebelum c didi skolah.
aku:bah,bleh jg.hehe.

padahal mmg mau.sda kena blanja kn.haha.sepa la mau mnolak.trus konpem la ada mkn,jd org bilang rezeki jgn ditolak.haha.



crita dia ni best.dngr2 menelan 800juta kan utk wat movie dia ni.klu x best,x tau la aku.haha.pasal some saintis mau ambil sumber (cam batu brnilai gitu la) yg bleh wat dorg kaya.tp,d sana ada puak yg tinggal.puak navi.dorg x mau brganjak.so,brlaku la perang.yg menang mestila yg baik kn.klise.haha.tp,best la crita ni.x rugi bayar rm7.haha.lama lagi tu.sakit bah blakang duduk lama2.haha.

No comments:

uniqueinterference © 2014