Thursday, December 23, 2010

Fatin Filzati & Amirah Suhaimi

Thursday, December 23, 2010
Salam. Post ni khas untuk korang. :)

Just nak cakap TQ sebab:

Menjadi kawan aku selama ni.
Sentiasa di sisi aku susah & senang.
Pujuk bila aku merajuk.
Sabar dengan aku bila aku bad mood.
Selalu ingat nak makan sama sama.
Datang ke bilik bila aku sakit sebab risau. [oh, i love this]
Datang ke bilik bila keganjilan berlaku, macam aku x reply msg or x dtg kelas.
Sentiasa cuba mengenali aku.
Cakap slang sabah dengan aku ! hehe
Isi kekosongan di hati aku, di mana bila ia kosong, syaitan / nafsu boleh masuk.
Belajar sama sama and ajar aku subjek susah.
Layan movie sama sama.
Beri aku semangat bila aku down.
Going to kopetro between classes.
Layan ke'gedik'an aku. hihi
Love me.
Paling penting, berusaha membawa aku ke jalan Allah.

TQ. sayang kamu berdua SANGAT SANGAT. :)

5 comments:

Fatin Filzati said...

Tiaraaaa... huhu
sayang kamu juga sangat2!! :)

Kalau boleh, biarlah persahabatan kita akan berkekalan hingga ke syurga. Next week pergi lagi, k.

Take care!!

ansyirah said...

sahabat sejati :)

Hani Tiara Hifni said...

Fatin: Insya-Allah. take care juga! jom2 pergi lagi.

anis: insya-Allah :)

Dalila Amnani said...

hani tiara faihanaaaa.

love you much!

thanks sebab kau pun seorang sahabat yg baik. i couldn't bear losing a friend like you, what more in facing life ahead.

yeah, we r indee in the process of knowing each other, rite?

so, hope you dont mind if a girl as sweet as you befriend with a girl like me ; sharp-tongue, LATE, full of nonsense. and bab gedik menggedik tu, we are even.haha.

insya-Allah, sama sama kita berpaut pada jalan Allah. andai aku jatuh, maka aku yakin kau akan memimpin aku kembali. ;)

Hani Tiara Hifni said...

Amirahh. :)

waiting for u to read this. hehe. fatin cepat je. paham juga laptop ko x sihat. hehe.

insya-Allah :)

uniqueinterference © 2014