Saturday, March 12, 2011

Cuti pindik.

Saturday, March 12, 2011
Salam :)

Malam ni mau mencarut sikit sikit.

Mau cakap pasal apa ah? hurmmmm. HAHH!

Hari tu aku lupa mau letak dalam blog. masa dua minggu before EMS2011, aku ada derma darah. yeahhh! ƪ(˘⌣˘)┐ ƪ(˘⌣˘)ʃ ┌(˘⌣˘)ʃ​​

Ini cubaan kali ke-3 aku tau. cubaan kali pertama gagal, sebab masa tu aku uzur. -_- kali kedua sebab sel darah merah aku x cukup. kali ketiga akhirnya, berjaya! :)

whatever.

ok, sekarang aku di KL. cuti midsem 2 hari ja. hampeh kan. so, tambah sabtu ahad, jadi lah 4 hari. hurm. boleh la buat makan free sama jalan jalan sini d KL. kena tanggung kan.

So, satu malam ni aku bagitau aunty aku, yang aku ada niat mau pi SS3 19th March ni. tapi aku cakap xda duit kan, so nasiblah. *time ni buat suara minta kesian la konon* haha. lepas tu, dia cakap: "boleh aunty belikan, tapi kau mesti ada kawan lah. jangan pergi sorang sorang." OMG! tapi aku mau pi sama siapa juga?!

Memang kalau tanya kawan semua scholar belum masuk kan. lagipun berapa kerat ja minat Super Junior. haissh.

Siapa mau pergi, DM aku! haha.

BYE!

No comments:

uniqueinterference © 2014