Saturday, May 2, 2009

Akademi Fantasia??

Saturday, May 2, 2009
Kamu minat AF ka??

eRmm..

pElik aku,family aku x bleh miss ni.feEling brabis lg bila tngok dOrg nyanyi.aku minat jg la,tp gitu2 ja,juz mau tau sepa terkluar,sEpa yg bEst.huHu.sepa yg hensOm.hehe.tp,nasihat aku la,minat2 jg,tp jgn la smpai lupa dunia.xyah la bazir2 kredit sngt mau mngundi tu.bgs duit tu kmu sedekah sma org yg mmrlukn.kn lg bgus..kmu tngok rncngan bersamamu ka,trus sms la,derma.dpt jg pahala ke jalan Allah.btul x?tp,family aku,stakat ni xda la smpai mengundi.klu ada,aku halang tu.haha.apa2 pn,kita ni hidup mnumpang ja d dunia ni,jd bekal2 la diri tu dgn pahala bnyk2 k?ingt Allah slalu.sayang dgn Allah.aku ckp ni,bkn utk org yg baca ni ja,tp utk diri aku sndri jg.aku pn masih jahil lg.mcm ustz hairul isham ckp: "kita sama2 mnegur,klu kamu slah,ustz tegur.klu ustz salah,kmu tegur"...heHe.renung2kn laar..


(n_n)


No comments:

uniqueinterference © 2014