Saturday, May 2, 2009

amat bermakna..

Saturday, May 2, 2009
aku mau crita ni..
family aku tngh khusyuk mnnggu sepa yg kuar AF..
sO,aku pn maw berfeeLing la ni..
ahakS!
dua tiga mnggu ni,aku ada sms sama satu org ni ba.baik ni dia.bnyk dia ajar aku.mmg aku respect la dia.bila aku sms dia,bnyk la jg aku dpt tau pasal dia.n dia bnyk ajar aku,smpai aku trsedar,dari sudut agama la.mcm dia ajar dlm hukum2 agama.dia ajar aku supaya syg Allah.dia ckp,org 1st yg ajar dia supaya syg Allah,bapa dia.ada jg org yg x suka dia.tp,biarla dorg,dorg x kenal dia.klu dorg tau,msti dorg ubah persepsi dorg dkt dia.nway,aku mau ucap thanx1000x dkt dia sbb bnyk tlg aku n bg nasihat.klu dia trbaca ni post la.wlaupun aku tau percent dia baca amat tipis skali.sbb dia jarang on9.haHa.
sEpa dia??
biaRlah rahSia..
heHe!
(^_^)

No comments:

uniqueinterference © 2014