Thursday, June 11, 2009

Ayat-ayat...

Thursday, June 11, 2009
Assalamualaikum.just wanna post sumthing.hari jumaat sda ni.kwn2 aku semua balik asrama sda.kelas tmbahan for 80 people.aku sms tati semalam,juz mau tnya pa dorg wat (padahal jeles dorg sda kumpul ramai2 sana..haha).dorg ada kelas sda,chemist.rasa ketnggalan plak aku dorg ada kelas ni.huhu.mcm mau balik ja p asrama ni hari.tp,sebenarnya aku menunggu sumthing dgn papa aku ni.hehe.dia janji mau beli handphone baru.so,dia mau bg hp lama dia dkt aku.wlaupn 2nd hand,aku excited la jg.sbb canggih jg tu hp.hardisk 8GB.bleh simpan movie.aku tunggu ja ni.lum lg dia beli2.sabar ja la.malar bz papa aku tu.bayangkan ba,rabu dia pg kl,blk semalam.hari ni pg tawau plak.esok baru blk kk.kejap2 ja dia d rmh.malas aku.huhu.aku bknnya apa,tau la dia kerja kn,tp..jarang ba aku sama dia.sda la duduk asrama kn,tyme cuti ni ja la aku bleh spend tyme dgn dia.tp,dia bz plak.huhu.sedih aku.tp,xpa,aku redha ja.hehe.sebab ada org gtau aku...
"kalau kita sedih2,geram2,or marah2 ertinya kita x redha dgn apa yang Allah bagi kita..."
aku selalu ingat ayat dia ni.xkan pernah aku lupakan.aiseh.hehe.bnyk lg ayat2 motivate dia bg dkt aku.selalu menaikkan semangat aku.huhu.harap2 aku dpt mnjadi seorang muslimah yang sentiasa tabah.amin...until next post.tata.

No comments:

uniqueinterference © 2014