Tuesday, June 9, 2009

Tahun yg Brmakna...

Tuesday, June 9, 2009
Tahun ni bawa makna besar untuk aku.tahun ni aku ambil spm.hidup di mrsm bemula tahun ni dgn rumate baru.3 rumate aku.aku brsykur dpt rumate yg kira ok la.wlaupun kdang2 tu ada prselisihan faham sket kn,but thats life kn?kelas yg baru.5 nilam.well,wlaupn aku x dpt masuk kelas yg aku idam2kan,5Z,aku rasa 5N ok apa.lagi best kot dr 5Z.hehe.semua kepala yang nakal dm tu klas kn.but,the best part,aku dpt sama2 dgn bestfriend aku dlm kelas ni!!tahun ni aku rasa mmg paling bz la.PAMA tiap2 petang.tambah2 lagi aku urus Randawi tahun ni.honestly,aku ingat x jg bz,jd bos sudah konon kan.tp,terbalik pula.mmg berat la jg kerja ni.kadang2 tidur pn jam 4 pagi.tp,trpaksa la kn.tanggungjawab tu msti dipikul betul2.at least aku tinggalkn mrsm dgn sesuatu yg brmakna kn?xkan la 5 thn tinggal d mrsm,x contribute apa2.back to PAMA td.tiap2 ptg,jam 3,semua form5 wajib hadir pg PAMA.kehadiran xjg selalu penuh.ramai jg yg escape,especially tyme agama.xtau la aku kenapa.terlampau beriman sudah kali.hehe.tapi,ok la jg ada pama ni.xla bdk2 form5 ni buat taik mata ja d bilik tu ptg2 kn?hehe.exam sem1 lepas sudah.maknanya spm just around the corner kn.so,less play,more study.aku mesti berusaha dpt straight A1.for the future.aku xmau la jg menghampakan harapan parents aku.klu spm cemerlang,dapat la aku capai cita2 aku,to be a chemical engineer.sem2 ni,aku msti kerja keras sikit.pointer sem1 x lama lagi kluar.nervous ni mnunggu.aku rasa cukup2 makan ja tu.huhu.tp,apa pn kputusan aku dpt,aku brsyukur ja.yg pnting spm kn?randawi pn mau siap sudah,jd dpt la aku tumpukan 100% utk study.by the way,tahun ni ckg syah janji mau bawa team randawi pergi poring!aku tnya dia hari tu,dia ckp: "kalau randawi siap,ke angkasa pn ckg bawa kamu..."hehe.x sangka pula aku ckg syah ni bleh wat lawak.ataupun dia saja mau masukkan unsur hiperbola dalam khidupan dia.hehe.apa2 pn,aku masih simpan janji dia tu.until next post!assalamualaikum...

No comments:

uniqueinterference © 2014