Monday, March 8, 2010

Aku rindu..

Monday, March 8, 2010
seriously,kebelakangan ni,ada ja yg x kena dgn aku.xtau la,hormon x seimbang ka apa.tp,actually aku frust ba ni,x dpt balik sabah.sngt x1000 FRUST!aku mau balik sabah.papa ada tnya ari tu,mau balik mana,aku yg segan2 ni kunun,ckp ja la "mana2 ja".then dia suh tnya abg aku.abg aku mau balik johor pla.aku pn trpaksa ikut ja la.haiishh..aku rindu sngt2 ba ni dgn rumah d sabah.aku pn x tau lg cmna mau describe kerinduan ni.brapa mlm sda kunun nangis sorg2 sblum tido.bidak ni prangai,tp cmna jg kn?

rindu rumah aku.rndu katil aku.rndu bantal aku.rndu mau tngok tv d rmh.rndu papa,mama,umi,ibu,kakak,abang (tp aku jmpa jua dia nnti),didi,fifi n azim,rndu mau mkn ramai2 dgn family.rndu tlg2 umi d dapur.rndu pagi2 hntr mama p kerja d gate.rndu mau gaduh sama si didi.rndu bengang dgn masalah d rmh.rndu mrsm kota kinabalu.rndu kwn2,rndu cikgu2.rndu tiap2 minggu kena lawat.rndu stay up sma2 study.rndu mkn megi ramai2.rndu tunggu Tatiana bersiap sblum p mna2.rindu TATIANA!rindu mau crita2 dgn Puteri.rndu argue dgn Ramdah.rindu rumate2 ku.rndu p DS ramai2.rndu arina slalu dtg bilik bw crita2.rndu junior2.rndu p surau.rndu dngar ceramah2 oleh ustz d surau.rndu mau mkn rmai2 makanan yg umi puteri bw.rndu klas 5nilam.rndu blajar dlm klas,wlaupun slalunya ngantuk.rindu semua bnda d sabah.rindu crita2 dgn ian smpai aku ngatuk (sbb biasanya crita c ian ni pnjang betul),rndu dgn ian.rndu stay up wat kerja rndawi.rndu mau pegi jabatan (especially jbtn bahasa),rndu ckg syah (haha),ckgu ju,ckgu nurul,ckg yan,smua ckg la.rndu eir,ummi,zati,ketam,arina,sonia,illy,zirah.rndu ckp bnda2 bodoh sma c eir.rndu tati.rndu tati.rndu tati.rndu tati.rndu tati.mau jmpa tati.huhu.aku rndu smua d sabah.bila boleh balik ni??after sem 1st ni?ey,lama lagi.huhu. :(

2 comments:

anonymous said...

wahh.
maw ikut balik sabah boleh bah??

Hani Tiara Hifni said...

ala nurul,mcm pelik sket grammar sabah ko ni.haha.mau ikut balik sabah?boleh ba klu ko!hahax.

uniqueinterference © 2014