Saturday, March 20, 2010

i'm coming utp

Saturday, March 20, 2010
hari ni aku balik ke U kesayanganku.huhu.nak balik ari ni,tp assignment x siap lg.camna ni?ramai kwn2 sda balik ni ari.best juga la,x kelam kabut.even,my rumate pn sda balik kelmarin.herm,aku sda la smpai jam 8mlm ni.then isnin kelas pagi smpai jam 7 ptg lagi.huhu.redha ja la.nasib baik kak dora yg baik ambil aku kt taman maju.ehehe.thanx kak dorr! :)

actually,aku balik2 harap bila blk utp ni,aku mau study betul2.aku mau score bah.tp,ntah la.balik2 bz.actually x la bz sngt,tp aku yg x pndai atur masa lagi.aku sda wat jadual.tp,lum ikut betul2.plus aku ikut helwi kn,so kindda bz larr.herm,aku ada fikir jg mau tarik diri dr helwi.tp,syg + takut mengecewakan some people.aku balik2 ckp yg aku ni x berapa layak.ya lorh,helwi under rakan masjid maa.tp,ada kakak yg baik ati ni ckp,kita bleh prbaiki diri kita if ikut rakan masjid ni.so,aku dgn semangatnya pn ikut la.haha.tp,ada ka perubahan aku skang??ada la juga klu fikir betul2.bnyk ilmu aku dpt.hehe.so,mybe aku akan fikir 4 5 kali la jg klu mau tarik diri.aku harap balik utp ni,mau study betul2.x mau main2 sda!gudluck hani tiara~ :)

No comments:

uniqueinterference © 2014