Sunday, March 14, 2010

saya suka buku.

Sunday, March 14, 2010
sy sngt2 adore pa2 buku ja,especially yg sy minat utk baca la.tp,sy xda masa mau baca!cmna ni??i wanna some time to read.ok,skang mmg cuti.tp,cam x dpt cari masa ni ukk mmbaca.currently,i've got 4 buku yg blum baca.buku tati,who's that girl.ketika cinta brtasbih,yg aku beli tyme forum habiburrahman.n 2 majalah solusi.herm..

aiks hani.ada masa online,tp mmbaca teda??apa cer ni. :(

tu la masalah aku juga ni.aku x bleh hidup klu x online.haha.so,cmna tu?aku suka mmbaca.n actually aku ada impian,aku mau kumpul smua buku2 aku [trmasuk la majalah2 yg x brfaedah yg prnah aku beli.haha],then aku mau buat mini library dlm rmh.kira 1 bilik tu smua buku la.hehe.so,kena la ni aku beli rumah yg bnyk bilik kn nnti.hehe.harap2 rezeki aku murah la.insya-Allah.tp,beli2,blum habis baca lagi smua buku2 ni.klu aku p mna2 ja kedai buku,x kira la Popular ka,MPH ka or juz kedai2 runcit yg jual buku2 d luar,aku msti mcm mau beli.tp,aku try la seboleh2nya tahan nafsu tu.huhu.pastu,klu aku p mph or popular [especially yg d KL,pasal besar.haha],aku rasa cam dlm syurga buku ni.haha.teda2 ni. :)

ada certain people ckp,bwat pa beli buku lagi,intrnet kn ada.bagi aku mmbaca buku lagi bagus,x sakit mata.haha.tp,tngok la juga,kadang2 kita kena jg cari mklumat online kn.yg susah mau cari bukunya.nnti la bila aku sda tua2,n sda brsara.aku mau spen tyme utk mmbaca ja.hehe~

No comments:

uniqueinterference © 2014