Saturday, April 3, 2010

A great + bad day :)

Saturday, April 3, 2010
yeah,today sngt best.pagi tadi ada MAS reunion.best la,dpt kumpul2 n have fun together.but,the bad part was,ramai gak yg x turun n bagi sokongan.herm,x best la gini.come on guys,sepa nak menangkan course chemi?hehe.hope next event,lebih ramai yg turun.huhu.so,there are two games for both boys n girls.girls men netball & futsal ragbi.aku ofcoz la men netball.haha.x dpt bayangkan aku men futsal.lama juga sudah x men netball ni.laz tyme MAS la ari tu.tp,best gila la aku ckp.lama sudah x turun men kn.haha.best!cam besa aku jadi GS.mmg puas bila dpt shoot.hoho.cam aku ingt2 td,4 kali shoot aku masuk.hehe.tp,xda rezeki kn,kami dpt no 3.not bad wat.ok la tu,dari xda pa2.klu yg futsal rugby,terkalah pla.huhu.saja ja ba tu kami bagi chance sama course len.aiseh,padahal xmau ngaku kalah ni.lol.so here are some pic of the chemi gurlz. :)


lepas ja aku hbs men netball,pegi court futsal ragbi.bagi sokongan.huhu.pastu take some pic,n then go to eat at V6.ciss,mmg mahal ni ba sana.no wonder dorg hairi slalu mkn d kafe usm mlm2.sanggup ni jauh2 pasal dorg ckp mahal.now,i oredy know.betul.aku mkn 2 lauk ja sama 100+,harga rm6.50.ok,whats that?xmau lagi owh mkn sana.sda la sy kering ni skang.fuhh.

ok,paling BEST skali today,aim datang!dia dtg utp,jumpa me & teha.best ni dpt jumpa kwn skola lama dari sabah.ya la,bkn slalu.lagi2 aku tngh rndu dorg.herm.dia skang cuti midsem.bdk kolej mara kuala nerang ni.goin to be study at luar negara.ok,so he is my first crush.but,so what?haha.mmg aku ngaku la,dia la org first aku minat + suka + jatuh cinta tyme form1.hehe.but,tu long tyme ago.now,aku xtau la.xda perasaan sda kot.tp,aku akui klu aku hang out sama dia,aku jatuh cinta tu balik.haha.ya la,dia ada semua ciri2 lelaki idaman aku.haha.pa la aku ni brjiwang mlm2.so,ni pic kami td. :)


p/s:my jari manis tangan kanan bengkak ni.silap tangkap bola tyme men netball tadi.huhu.ada sepa mau tlg sapu ubat? :)

No comments:

uniqueinterference © 2014