Tuesday, April 27, 2010

Tag by queen nurul :)

Tuesday, April 27, 2010
1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.

2. Select the 8th photo in that folder.


3.Post that photo along with story behind it.

Haha. Ni gambar masa raya last year. Di Promenade Hotel. Syarikat mama saya buat majlis makan-makan. Masa ni, saya, kakak & adik saya boring dalam dewan, so kami keluar untuk ambil gambar. Banyak gambar kami tangkap. Macam orang tak pernah jumpa kamera. Hari tu kami ambil 44 gambar, gila kan? Tapi, dalam banyak-banyak gambar, gambar ni pula jadi gambar no 8. Lucu. Kenapa bukan gambar saya yang comel? Haha.

4.Then challenge 8 blogger.

Aliya
Markventures
Sis Ben
Sis Charo
Yang Suaz
Farah Ain
Nabila Zainal
Lorenzo

Nama-nama baru yang saya tak pernah tag, kecuali Aliya. Hehe. Saja mau buat perubahan, nda la orang yang sama ja kena tag oleh saya kan. :)

4 comments:

yang suaz said...

phewiit!! hekhek..hutang lu k..hahaha..

Hani Tiara said...

haha.bulih bah klu ko. :D

Nabilah Zainal said...

aiyyyooo~ kena tag~! hoho..

Hani Tiara Hifni said...

haha.nasib larr.. :)

uniqueinterference © 2014