Saturday, April 24, 2010

ouh,im lonely.

Saturday, April 24, 2010
aku keseorangan sekarang.huhu.teha balik johor,abang dia kahwin.so,im lonely in the room.balik isnin or selasa.sda la teha balik,amirah pun balik terengganu.ada interview.tyme aku tau ja dorg mau balik hometown masing2,aku mcm "hahh,omg".sedih la,xda kwn.nasib la fatin ada.klu x,xtau la.n not forget kak dora pn ada.hihi.tp,aku ok gak la.ada juga event malam ni.kembara sufi.first2 dlm planner,aku pegi KL hari ni.ikut kursus basic nursing under MAKNA.tp,mirah x jadi pegi.so,xkan nak pegi sorg2?jadi,aku pun beli la tiket konsert kembara sufi.untuk mengisi masa mlm sabtu ku.aku x pernah g konsert ni,so mau cuba2 la.hehe.

hari khamis lalu ni,aku n kak dora hntr teha pegi stesen bas d ipoh.kami bertolak dari UTP dlm jam 11 mlm gitu la.sebab teha punya tiket bas jam 1.30 pagi.dahsyat kan?haha.tp,cmna gak,tiket habis.mesti balik juga,so beli ja yg tu.xpa la,abg dia kahwin sekali ja kot.bukan 4 kali.so,before kami hntr dia,singgah mkn2 jap d mcD.aku makan double cheese burger 1 set.then aiskrim.aku bayar rm1.60 ja.hebat kn?haha.mau tau napa?sbb,teha blanja!thanx teha!luv u so much.♥

then,bermula la kehidupan aku berseorangan dalam bilik.mlm tu ok lagi.kak dora teman d bilik,tidur.esoknya,jumaat tu,aku ada tutor pre-calculus.aku dua kali x dtg kelas tu,cam takut gak la mau muncul balik.haha.boleh2 plak tutor tu x kenal aku.xtau la dia tul2 x kenal or perli aku coz dah dua kali x dtg.sungguh menyedihkan.tp,aku kira ok la.baru 2 kali kot.ada yg x pernah pun dtg lagi.so,dont blame me ok!

malam semalam ada MAS reunion gathering night.dinner,mkn free.so,mesti dtg.haha.actually aku x mau dtg,malas.tp,fatin ajak kn.n memikirkan aku xkan ada kerja + akan boring nnti,aku pun pergi la.flow of event ok la,ada motivational talk from the lecturer.Puan Ku Zilati ka nama dia tu.lupa aku.erm,best talk dia.termotivate aku kejap.hehe.but,the best one,montage dia.i love it!aku suka.best ni.mmg mengimbau kenangan masa MAS ari tu.penyampaian hadiah,chemy dapat no 2 in netball.*wink2 :)


overall,ok gak la mlm tu.aku x expect best sangat sebab xda juga rapat dgn mana2 fasi.kak nadia ja la,sebab she's the only fasi that also from sabah.so,dia baik la dgn aku.comitte pun ada wat persembahan.dan ada budak course aku,syazmin,nyanyi malam tu.wahh,respect2.sedap juga suara dia.x sangka,hebat2 juga bdk2 batch JAN 10 ni.


so,test dah habis.that means final exam is coming.oh,im totally not ready.i hope can catch up quickly with all the stuff.malam ni ada kembara sufi.rabbani,jom jumpa.hehe.till the next post. :)

No comments:

uniqueinterference © 2014