Tuesday, November 9, 2010

Cerita bongok: death place

Tuesday, November 9, 2010
Salam.

Okeyhh, aku bosan tahap baboon kat rumah.

For sure, kalau x cuti, macam nak mati tunggu cuti. lepas dah cuti xde kerja nak dibuat (study is exceptional.haha) end; keboringan kat rumah.

sape ada idea nak watpe, gtau aku! haha

back to the title. aku tengok wayang semalam ngan temah, faza n one guy that we call Farid. haha. xda la, tu kawan faza.

ok, tengok poster dia:

*sory agak blur*

Menakutkan? hurm, sebab tu la kami p tengok. tapi, selepas duduk dalam cinema hall tu, kejadian jadi x sama. huhuhu.

first; blur. "apa ni, x faham cerita dia." fine masih x give up. try juga untuk memahami.

second; ok, banyak adegan terkejut! mcm nak berenti jantung brdegup. huahua.

dah dekat nak habis cerita tu; lawak nak mampos!! hahaha. sampai dah keluar hall tu, aku x berhenti ketawa. mmg cerita bodoh la. bengok, bongok, lawak! astaga, pecah perut aku.

so, suppose cerita seram gini ke?

aku sarankan agar jangan la kita belanja RM8 utk cerita sebegini seram.

4 comments:

Fadhli Mansor said...

woahhhhhhhhhh.. aku pon tgk jugak! ceh, midnight lagi... sekali carut je lbey dri takut.. hampeh -.-

Hani Tiara Hifni said...

hahaha. nasib arr weyhh. sangat buruk movie ni.

amalynaazam said...

yer keerrr wehh?? memg xbest eaahh?? aq baru plan nk g tgk.. hahaha

Hani Tiara Hifni said...

haha. jangan tengok syaza!!!! haha

uniqueinterference © 2014