Friday, November 5, 2010

KL - mid sem 3.

Friday, November 5, 2010
Salam semua.

Dah lama gila aku x update blog ni. so little time, so many things to do. huhu. well thats describe it. aku busy dalam bulan oktober ni sebab ada event, then after je event ada test. so, tu yang xde masa sangat nak update blog terchenta ni. sorry dear follower.

So, nak memendekkan cerita. dalam bulan oktober baru baru ni ada banyak aktiviti aku buat. let just the picture tell the stories, ok? :)

Serang sekolah! (School Attack at SK SERI Iskandar)



Leadership Workshop (at FELDA Residance TROLAK)


Health PRO 2010 (FELCRA Nasaruddin Belia)



Tu la antara gambar gambar aktiviti aku. x boleh upload banyak banyak, malas la. hehe. sekarang semua faham kan apsal aku busy bulan ni. sampaikan group presentation physics aku pun, x pernah datang meeting, just dorang gitau kerja aku and aku buat. simple. nasib la dorang faham, kalau x, x terkejar juga ni. ~.~"

Now, aku ada leisure time, sebab tengah cuti mid sem. ada seminggu cuti, then balik utp. but, cuti kami bertambah sebab ada raja haji. aku stay kat KL je, x balik sabah. jealous kot kawan lain jumpa parent, aku x dapat! huhu. sabar je la. bulan 1 nnti balik!

Happy aidiladha semua!

No comments:

uniqueinterference © 2014