Thursday, November 11, 2010

UPSR saya 5A la! hihi

Thursday, November 11, 2010
Salam.

Hari ni, macam semua orang tau. keputusan UPSR keluar. semua kecoh kecoh kat Facebook, adik dapat berapa, sepupu dapat berapa, anak buah dapat berapa. siap ada yang dah tua tua pun gtau semua orang keputusan UPSR dorang. haha.

Bila semua kecoh kecoh ni, teringat la aku masa darjah enam dulu.

Pagi pagi lagi aku dah siap nak pergi sekolah, ST Agnes tercinta. berdebar bukan main lagi. haha.

So, dipendekkan cerita, lama juga la tunggu kat sekolah tunggu keputusan kena umum. dah nak dekat tengahari tu, baru la result kena lekat kat papan kenyataan. huuu.

Berebut la semua orang nak tengok. aku pon x terkecuali juga g berebut ramai ramai. hahaha. lepas tu, cek la nama aku.

jumpa!

Tengok kat tepi, A, A, A, B, B. argggghhh. huhu. ada B?!

Sedih sedih. duduk kat tepi tu, telefon la papa. bagitau bad news. hurmm, agak nak nangis la. huhu.

Tetibe, ada kawan datang; "tahniah hani, 5A kan ko?".

Hahh? biar betul? aku pon pergi la cek balik. hahhh, dapat 5A pulak. haha.

Yang aku tengok dapat 3A2B tu, kawan atas nama aku. kira kes salah tengok la ni. hehe

Sampai mati x akan lupa cerita ni. weeee. :)

3 comments:

Nabilah Zainal said...

hahaha.. terbaeekkk

Hani Tiara Hifni said...

haha. mmg pengalaman terbaek, sampai nangis kot. kahkah :D

Hiro said...

hebatnya cerita ko hani... terharu saya... haha

uniqueinterference © 2014