Sunday, May 16, 2010

Explore the new things :)

Sunday, May 16, 2010
Sempena aku 4 bulan memasuki alam U, aku mau kasitau dengan korang, benda2 baru yang aku dapat buat bila sudah masuk sini. ni untuk kawan2 aku juga yang mau masuk alam U kan, ikut yang baik, jgn contohi yang buruk. eh, tetiba teringat ustaz alam. haha.

Things i've done/learn :

1. pakai baju sembarang pergi kelas.

2. pakai selipar pergi kelas.

3. keluar pergi kedai makan mamak pagi2 buta.

4. masuk formal meeting.

5. jadi supervisor untuk event besar.hehe.

6. hari2 mkn d kedai menjadikan aku muak.

7. mula rindu adik beradik yg lain.


8. dlm masa 4 bulan, paling banyak naik bas ke KL. sebelum ni x pernah.

9. berani naik bas sorang2.


10. pegang duit yang sangat banyak. :)

11. belajar x tentu arah, terlalu banyak benda nak belajar.

12. beli buku teks yang mahal2 & tebal2.

13. belajar kece kelate.hihi.


14. bila order air, sebut "ais" bukan "ping".


15. tahu kewujudan 'rbtm' [roti bakar telur manis].

16. tiada istilah siang & malam. dua2 sama saja.

17. buat assignment sampai beratus2 soalan, kena type & hantar by emel.


18. masuk dewan peperiksaan macam jadi banduan, semua kena cek.


semua di atas adalah berdasarkan pengalaman sendiri. ambil yang jernih, buang yang keruh. hoho. :)

2 comments:

Mohd Ikhwan WaoNe said...

salam.

hani, anda d tag oleh sya. silalah berkunjung ke blog sya, k?

harap maklum=)) hahah~

neway, thanx bg advice.. hee~

Hani Tiara Hifni said...

hoho.susahnya tag yg nak d jawab tu.haha.ok,ur welcome :)

uniqueinterference © 2014