Sunday, May 23, 2010

New sem, new me?

Sunday, May 23, 2010
Aku dah balik UT*. macam x percaya esok dah ada lecture. walaupun percutian di KL x begitu memberangsangkan, tapi aku still lagi nak cuti. hehe.

Macam belum ready ja mau mula kelas esok. tapi, aku dah janji dengan someone, nak berubah sem 2 ni. bukan la berubah sebab janji aku kat dia, tapi aku ingat juga dengan parents ku jauh di Sabah sana. mereka mesti kecewa kalau aku x study betul2.


Perhatian: keluarga saya x tinggal atas gunung ya, mereka tinggal di Kota Kinabalu. gambar di atas cuma untuk pembaca dapat feel. hihi.

Anyway, aku dah di atas katil kat U aku yg empuk ni. tadi download jadual, peningnya nak susun jadual untuk sem 2 ni. tapi, macam lega sikit la. sebab sem 2 kami cuma ada 16 jam kredit, banding sem 1 ada 19 jam kredit. walaupun cuma 3 jam beza, 3 jam kan boleh buat macam2. :)

My laptop has a new look:

*New laptop skin. cantik x?*

2 comments:

Fatin Filzati said...

haha.. mmg la x tinggal atas gunung =o
nway, nice laptop skin
insya-Allah, tiara can do it.
Thanks for the support dear~

Hani Tiara Hifni said...

ur welcome sayang. :)

uniqueinterference © 2014