Monday, May 31, 2010

Love to read & usha mengusha. hihi :)

Monday, May 31, 2010
Sory. dah lama x menumpahkan ayat-ayat kat blog ni. agak busy seminggu dua ni. sibuk urus pasal registration & stuffs lain. ok, aku admit ada perasaan malas nak update. tp, tu 20% ja. 80% sibuk ok. ada kejujuran di situ. hihi. :)

Tiada juga yang menarik happen dalam 2 minggu sejak aku balik dari cuti. jealous ja budak2 undergrad dah cuti. 2 bulan lagi tu! taufiq pun dah balik sabah. mau ja aku suruh dia jumpa family aku & peluk dorang sorang2 untuk aku. hehe. rindu sangat dah kat family aku di sana. harap2 boleh balik bulan 9 nanti @ raya.

*adik i. apsal comel sangat macam kakak dia ni? hehe*

Aku ada kemajuan juga lepas balik dari cuti kat KL sana. hihi. aku beli contact lens warna. before ni pakai yg plain ja kan? aku beli yg warna dah, sebab jual murah, promotion. aku pakai lens masa sem1 sebab nak pakai gogal dalam lab kan. if pakai spek, x boleh la. x selesa & rimas. kalau x pakai spek, x nampak pula. so, solution: beli lens. beli plain je mula2. tp, sekarang dah pakai warna. i dah maju. hihi. :)

Tengok tajuk, ada kaitan dgn blog hot Rossyahidah & tumblr Farah Ain. hehe.aku sangat suka baca page mereka. best & selalu mereka update. mereka juga banyak follower. blog hot la konon kan, betul x nurul? haha. aku suka baca & usha page mereka. :P

Ada lagi kemajuan aku sem 2 ni. aku naik motor tadi. first time! hooray! hehe. ok fine, bukan saya yg bawa, saya bonceng ja. tp,tetap dapat naik.

aku ada kisah sebenarnya. masa form 5, one of my besties, Eir pinjam motor dari ustaz m*****i. dia bonceng kami [geng aku] satu2, aku paling last. sekali, turn org yg sebelum aku, eksiden plak. x kesampaian la turn aku. aduh. punya sedih. tapi, at last, di ut* juga aku dapat naik motor. thanx teha! :)

No comments:

uniqueinterference © 2014