Friday, June 4, 2010

Penat tapi BEST :)

Friday, June 4, 2010
Aku ada baca dalam blog someone ni, dia ckp: "kalau ada blog, mesti update hari2. kalau x, bagus x yah buat blog." ya ka camtu? aku terasa kot. aku jarang update. but, im trying ok?

Oleh kerana aku tiada kerja saat ini, dan mood belajar aku hilang entah ke mana, aku update la blog comel ni ek. hehe.

sekarang actually tngh tunggu kak dora & teha balik dari V5, kemas barang kat sana. kak dora nak balik sabah. sedihnya. dua bulan dia kat sana. i admit, i will miss her damn much. ya la, sudah di sini hari2 jumpa kan. so, 2 months? wut the fish?! haha.

Hari ni, seriously aku penat. satu hari ni aku duduk kemas bilik MAKNA. siapa2 yg baca post2 aku sebelum ni, tau la apa menatang MAKNA tu. ada donated items kat bilik MAKNA tu, aku pergi kemas tadi. so, the room is now tidy & shiny. haha. lebih2 pula. shiny tu x la kan. tapi tidy la. alhamdulillah. thanx juga untuk amirah & teha. :)

Esok ada trimester carnival [amazing race]. aku bertugas jaga checkpoint [terpaksa bangun awal.i dont like]. tapi camna gak, dah kena ajak jadi committe, kawan mnta tlg. so, tolong ja la. bukan susah pun, pahala yang didambakan. hehe.

until next post. :)

P/s: aku rasa post ni bosan gila. so, sory la yg baca sampai habis tu. hehe.

No comments:

uniqueinterference © 2014